Sunday, June 21, 2009

MaRaH TaK DeR aLaSan!

Assalamualaikum.......


Ari ni Sunflower nak buat entri plak....Ari ni Sunflower tak pergi sekolah sebab semalam baru balik daripada Port Dickson....Sampai umah lambat...Tak tengok jam tak tengok ape terus tido....ZzZzZz....Di sebab kan penat sangat tak pergi lah sekolah....Ditambah kan lagi baju sekolah tak gosok,mak penat,ayah tak nak hantar....Kepade yang lain-lain jangan lah salah paham...Nanti ader yang cakap Sunflower ponteng...Tau sangat lah siaper tu....Ader orang yang dengki biaser lah...



Ok...Nak cakap pasal Sakura marah Sunflower pasal cakap nombor kelas tu.....Kenapae nak marah plak???Memang btol la dapat no 14 same jer ngan Sunflower!Nape nak marah?!Lagipon siaper yang nak bongkar kan???Kite sesamer kiter jer!!!Buat aper nak marah??Memang nasib nak dapat nombor 14..Tak kan lah nak salahkan takdir!!!Sakura.....Sunflower rase Cik Sakura marah tak ader alasan!



Sebenarnyer,mase Sunflower bukak blog nih good jer mood......Tibe-tiber!!!Ewah!Banyak cantik mulut!Dah lah Cik Sakura..........Malu dekat orang nak bergadoh kat blog!!!



Salam x der senyuman!


Sunflower a.k.a Ayuni




P/S:Kepade Cik Sakura, awak x der lesen nak pukul org!




Never Go To Bed Angry
MySpace Graphics


0 comments: