Tuesday, June 16, 2009

No!!

Ari ni SUNFLOWER a.k.a Ayuni ade sebuah cerita sedih dan sebuah cerita gembira.....Aik!Terlupe satu bende yang penting!!


ASSALAMUALAIKUM......Perlu beri salam sebelum memulakan sesuatu...Adat Islam...



Sunflower sebagai ketua akan memberitahu berita yang gembire dulu yerk....Berite gembire jangan lagi...Back to the point..JENG3!Ade seorang perempuan yang boleh tahan canteknyer akan memasuki ahli kumpulan POM-POM SOLEHAH!!!Bagus kan???Bertambah lah ahli kitorang!!!!Jangan gembire sangat!Nanti ade 1 lagi berite!Berite yang Sunflower rase korang x nak dengar...


Kowang kenal anis kan?????Dulu dier kate die nak join...Tapi skrang dier nak kuar dari ahli kumpulan POM-POM SOLEHAH.....Tapi tulis lagi entri dalam ni...Nk x nak je....Sunflower rase nanti dier akan masuk balik......Tak kan lame punyer...Sunflower rase x la teruk sangat berite tu..Sunflower rase lagi gembire...Cergas!!!!


salam bunge

sunflower a.k.a Ayuni

0 comments: