Friday, December 18, 2009

Charlie and the chocolate factory..

Salam...Semalam Sunflower tengok cerite pasal kilang coklat..Tajuk die charlie and the chocolate factory...







Bes cerite die....Pasal kilang yang penuh dengan coklat...Sunflower tengok cerite ni pon rase macam nak makan je...huhu...kalau la Sunflower dapat tiket emas tu...Dalam kilang tu ade pekerje die tau!Comel!!






Pekerje2 kilang ni suke nyanyi lagu...Kalau ade orang lemas pon nyanyi jugak...Bukan nak tolong...huhu...




Sunflower nak tunjuk pelakon die ye?







~seorang yang paling baik daripade yang 4 orang yang lain...Die yang dapat tahan yang paling lame dalam kilang tu~







~suke makan coklat...Hari2 makan coklat...Tak pernah habis coklat die...~








~suke makan gule2 getah....perangai die same dengan mak die....Berlagak...~







~Ayah die seorang yang kaye....Die nak ape2 mesti ayah die kasi....~







~paling nakal dari yang lain2....~




Tu je la kot...Malas nak tulis banyak2!!BYE!







1 comments:

Anis Farzana said...

bestnye kalo ade van coklat sebesar badak sumbu dtg skolah then bagi coklat free seribu sorang..hehe..