Friday, November 6, 2009

Bebas + Sedih

Hmmm..Semenjak,dua menjak ni Sunflower rajin skit nak wat post...Tak tau la kenape....Kene penyakit kot???


Minimo Mouse emoticon


Ntah la kenape,yang penting korang bahagia...



Minimo Mouse emoticon



Hehehe..Ni lah post yang pertame yang Sunflower buat post gune emo....Hehe...Inilah tip Anis...Hehe..Supaya blog maju...Hehe...Sekarang ni,Sunflower nak cite skit...Sekarang Sunflower dah betul-betul bebas!!YAY!!Sekarang ni cume nak tunggu keputusan je...Sunflower dah tau satu je keputusan...Maths...Sunflower dapat B!!Cam nak nak nangis je...



Minimo Mouse emoticon




Rase nak bunuh orang pon ade...




Minimo Mouse emoticon




Hay!!Sunflower!!Jangan bunuh orang!!Nanti orang tu jadi hantu!!




Minimo Mouse emoticon





Hmm...Ape-ape je la...Lagi dua minggu nak cuti akhir tahun...Camner ni??Hadiah x beli lagi!!Kot-kot Sunflower sorang je yang tak belikan hadiah...Mane nak letak muke ni??





Minimo Mouse emoticon




Ha!!Ataupun mase diorang ngah wat sesi pertukaran hadiah,Sunflower buat-buat tido??





Minimo Mouse emoticon





Hah!!Ape la Sunflower ni...Sunflower memang suke nak cuti....





Minimo Mouse emoticon



Tapi,macam mane nak lalui hari-hari percutian tanpa kawan??Rase sunyi kan??Kalau nak pergi rumah orang,orang kate Sunflower muke tak malu...Camne la ni??



Minimo Mouse emoticon




Hmm...Sunflower sedih sangat....Hmm....Kalau Sunflower tak turun kelas tak pe la tapi kalau turun kelas??Habis kene hentam ngan mak!!Hmm...Tak leh nak bayang kan..




Minimo Mouse emoticon




Ok lah...Sampai sini saje la post kali ni...Moga korang terhibur!!!!!!!!





Minimo Mouse emoticon


2 comments:

Anis Farzana said...

aha..tau pon nk ltk emoticons..maths aku pon teruk gile dowh.. (T_T)

Wan Nurul Najihah Ab Rahman said...

ajar la kak ah plak guna emoticons tu