Monday, November 2, 2009

Die!!

Allo...Amacam??Cantak tak blog yang diubah suai nih??Ni sume Sunflower mintak tolong dekat Anis Farzana yang pakar dalam dunia blog ni...Nasib baik anis tak mintak upah...Kalau tak jenuh Sunflower nak menbayonye....Kepade anis,jangan kembang idong plak yek??Wait...Rase macam ade yang tak kene je...Oh yeah...Ape kene ngan tajuk Die???Ok...Inilah yang sebenarnye....





Tajuk die macam orang nak mati kan??cheh!!Die yang Sunflower maksudkan ialah sekolah...Due minggu berturut-turut Sunflower menjalani peperiksaan....Minggu pertame UPKK(Ujian Penilayan Kelas Kafa)...Sape yang menjalani Upkk ni??Angkat kaki...Cheh!!!








Minggu kedua plak menjalani peperiksaan akhir tahun....Sekarang la tu...(Ni pun curi-curi gune komputer)Jangan ikut perangai Sunflower ni ek??Tak baik....Hehe...Bagi Ixora lagi teruk!!3 minggu berturut-turut!!!Pertame peperiksaan akhir tahun sekolah agame....Kedue same ngan Sunflower,Upkk...Yang ketige pule Peperiksaan akhir tahun....Sunflower and Ixora rase nak die!! Ha!!baru btol!!!








Sampai di sini sahaja warkah kita kali ini ya???Warkah ke post??Hehe...

0 comments: